Sunday, December 6, 2009

aku kesal

semenjak 2 menjak ni aku letih dengan segala masalah dalam kolej...cuba korang pikir...pihak pengurusan program fisio kat KSKB suruh student sem 2 balik dari elektif..katenye nak wat kelas revision...tapi dengan senang lenangnye mereka (para lecturer) bercuti untuk raya...ingat aku x taw ke pn.liza 2 bagi alasan je..padahal nak balik raya kat kampung...ape jadi kat kitorang?? lepak wat revision sendiri kat kolej...dengan x balik raya...aku dah mula benci kat lecturer aku..diorang bagi arahan tanpa fikir masalah-masalah student..ingat family kitorang cop duit ke?? nak pegi kolej..da la x buat kelas..da tu nak kena balik kampung untuk raya..nak pegi kolej pulak untuk kelas...sebab tu kitorang kena stay kat hostel masa raya...GILA..ini kerja GILA!!!! lepas ni aku rasa lecturer aku ni deserve sedikit lost of respect daripada student..memang la diorang da tua...kita kena respect..tapi buat ape kita nak respect orang yang da bagi tekanan n menyusahkan kita n family kita? kan?? aku akan pikirkan ape aku nak wat untuk sem depan..just wait n see para pengajar yang "dihormati".......

3 comments:

  1. wow!! marah nyer... kami orang pun rase benda ni sem lepas... huhu saba yer... n congrates!!! coz lulus....

    ReplyDelete
  2. ya2...thanks...bkn mrh ape...kelas revision utk kinea je ade...cr ngn ms xde..mne x pns..huhu..

    ReplyDelete
  3. tu lah.. die org rase die org lect.... suke ati die org jer kan? BOIKOT2!!!

    ReplyDelete